tisdag 16 mars 2010

Nytt Inlägg, Ny Planering

Snart fyller jag 30. Och jag tror att jag kan ha tagit mig lite vatten över huvudet med att ställa till med kalas. Lite drygt 40 gäster har jag bjudit in. De 40 gästerna ska ha mat, öl och en stor del utav dem sovplats. Men men, ska man göra det så ska man göra det ordentligt!

Planeringen går framåt dock, inbjudningarna är skickade och ledigheten fixad. Min Faster ska hjälpa mig med maten, mamsen ska hjälpa mig att städa. Pappa fixar smuggelöl och jag kommer att vara helt hysterisk förmodligen. Man vill ju gärna att allt blir perfekt, även om det sällan blir det.

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag tror tex alltid att jag ska hinna skaffa Madonna-armar innan viktiga fester som denna, men det blir aldrig sa... Norberg?

emma sa...

Nytt inlagg, nytt barn?