fredag 8 februari 2008

Nytt Inlägg, Nya Tag

Idag mår jag lite bättre, och tur är väl det, eftersom idag kommer Ho-Yen!!!
Vad roligt det ska bli att visa henne runt här på ön. Vi hade egentligen planerat att gå ut i Göteborg, men jag vet inte om jag vill..
Dels så måste man ha nånstans att sova, eller nån som kör, och det kan jag inte riktigt orka med. Vi får väl se helt enkelt.

Min chef som jag alltid trott varit så smått galen har nu bevisat detta med att springa på flummiga meditations-kurser och känna sig " lycklig & harmonisk"... My ass!!

I natt så drömde jag att Mamma och Pappa skulle skilja sig, det var jobbigt. Jag vill ju inte bli ett 28-årigt skilsmässobarn. Vem skulle få vårdnaden...? Eller rättare sagt, vem skulle vilja ha den?

Nu måste jag dammsuga lite på mitt rum, för jag vill ju inte att min gäst ska få astma.

På återseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahaha puss